Khamis, 12 Ogos 2010

Selamat Berpuasa semua...


Assalamualaikum,

Lama jugak tak dapat posting topik-topik baru kat sini... Aku sekarang kalau kat umah susah nak online sebab anak kalau tengok aku on laptop, dia la dulu yang guna, tu pun kalau guna molek-molek, dapat ke dia, memang kejap je la nyawa laptop tuh... Sekarang ni plak, aku pun dah tak leh stay lewat malam, so memang kat umah dah susah nak bukak laptop...

Apepun, Selamat berpuasa pada semua umat Islam di seluruh dunia... Semoga puasa kali ini lebih baik dari yang sebelumnya... Dan aku pesan pada diri sendiri, jangan lupa pada orang yang lebih susah daripada kita yang makan tido semua cukup...

Ada masa awal-awal ramadhan ni baik kita pegi bayar zakat, so senang la nanti peruntukkan zakat diserahkan pada yang patut lebih awal & boleh la mereka yang memerlukan buat belanja raya @ teruskan hidup diaorang...

***

Hari kedua posa, aku bawak orang rumah dan Damia ke Padang MPK 1, tempat famous tiap kali bulan Ramadhan... Bagi orang luar, kalau datang Kuantan waktu bulan posa ni, silalah pegi ke sini (area masjid besar Kuantan)... Seronok berbuka kat tempat open nih...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la kalau nak...