Ahad, 15 Ogos 2010

Hobi...



Dalam setahun ni, aku dah start buat hobby baru... Kumpul mainan puzzle @ DIY (Do it Yourself) toys... Aku pun tak tau nak kelaskan hobi nih... 

Aku sekarang kalau pergi pasaraya-pasaraya, aku pergi cari bahagian permainan, cari replika-replika macam kapal, rumah, kereta kebal dan lain-lain... Aku lebih seronok dapat yang jenis kena pasang sendiri, memang leka menyiapkannyeer...

Tapi koleksi aku tak la banyak pun walaupun dah start setahun dulu, sebab susah nak cari kedai permainan yang ada barang-barang camni... 

Aku siap dah beli water color untuk mngecat rumah replika yang aku beli, kekeke... Dah berzaman tak beli watercolor nih, last sekali seingat aku, time SPM la kot,, time exam pendidikan seni, kekekeke...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la kalau nak...