Khamis, 29 September 2011

Perbarisan!!!



Baru-baru ni joint opis aku masuk perbarisan untuk sambutan hari kemerdekaan tahun ni... Tema warna hijau kali ni... Sebenarnya last minute punya penyertaan... Aku pun mula-mula malas nak masuk pasal due wife dah dekat dengan tarikh tu hari sambutan (16hb Sept)... Tapi pikir balik, joint je la...

Dengan Echah...

Kami sempat training dalam masa seminggu jer, tu pun training tak pernah cukup orang, bergabung plak dengan KPC, so staf KPC ramai tak dapat pelepasan untuk training petang-petang waktu keje... Raptai penuh pun ada 20 orang je kot kat padang MPK 1, Kuantan... Pastu, kebetulan minggu perbarisan tu, ada plak jamuan raya opis aku buat kat bangunan opis... Masing-masing sibuk...


Tapi, yang bestnya, kami jadi naib johan bagi kategori Badan Kerajaan 2 @ badan berkanun... Hehehehehe, bangga jugak pasal aku duk depan, kena jadi ketua kontijen... Kekekeke, firt time merasa duk depan, tu pun pasal pegawai lain tak masuk perbarisan, aku yang kena...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la kalau nak...