Ahad, 5 Jun 2011

Ipad 2... On The Way...


Baru jap tadi... Aku selesai buat order Ipad di laman web Apple... Sebenarnya tak berapa nak beli... Tapi memandangkan aku tak ada idea nak beli hadiah Birthday wife aku... So aku cadangkan pada dia untuk beli hadiah ni... (aku belikan jer untuk dia, tapi yang pakai, confirmla aku, kekekeke)... Satu lagi, ada la tujuan yang konkrit untuk beli Ipad nih, kalau time-time biasa, takkan dapat terbukak hati nak beli... Dari aku beli hadiah yang harga pun separuh @ lebih kurang dengan Ipad, baik aku beli Ipad jer, senang... Kalau tak, asyik Handphone, pastu jam, pastu handphone, pastu jam balik... kekekeke...

Nasib baik orang umah aku setuju jer, ye laa, yang kuar duit aku... dia setuju je la... Apepun, aku rasa berbaloi dari beli Rantai @ gelang @ aksesori emas yang lain... (bagi aku laaa)... Tak sabar nak guna Ipad, aku tak ada experience lagi dalam model-model Apple... Nak beli Mac, mahal sangat, notebook dia pun punya la mahal... So yang ni la paling ideal nak gunakan... Iphone pun aku sebenarnya tak terniat nak beli...

Aku amik pakej yang paling rendah : WIFI + 16GB... Harga pun paling rendah la... Klik klau nak tengok spec dia!!! Hehehehe, malas nak cite... Sebelum ni, aku berkira-kira nak try samsung Tabs jugak... Tapi tu la, bagi aku, samsung tabs tak proven lagi di market... Sejauh mana prestasi @ kesedapan memakainya + software2 free-source yang mcm kita maklum, tak semuanya yang ok (kalau tak ok pun, support tak brp ada)... Ipad pun banyak lagi kekurangan jugak, pesaing-pesaing lain nampak dalam banyak perkara (camera ke ape ke) mengatasi Ipad, tapi terpulang la pada individu untuk memilih...


Ipad yang aku order ni, Ipad 2... Rasanya tak la revolusi IT, tapi just tambahbaik dari Ipad Ori yang dulu...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la kalau nak...