Khamis, 9 Disember 2010

Rendang????


Best tak tengok lauk rendang ni??? hehehe... giler, best giler... Rendang Ayam yang orang umah aku buatkan cuti baru-baru ni... dah terer dah dia buat kuah pekat & pedas macam yang aku nak... Ni masa aku tengah tulis ni, telan air liur 2 3 kali teringat, kekekekeke...

Makan plak dengan pulut kuning... Perghhh... Cuma kalau makan pulut ni, tak lama lepas tu, lapar la balik... Rasa perut kosong jer... Macam tak makan sehari plak... Takperla janji puas dapat makan...

Sekarang ni, orang umah aku, kalau buat masak pedas, memang menjadi dah... Ayam masak pedas ke, sambal nasi lemak ker... So lepas ni aku tak payah la cari kedai-kedai yang masak sedap... Jom nikmati gambar-gambar yang aku up ni... Perghhh... (Mintak-mintak bini aku tak baca ni, kembang plak dia karang, kekekekek)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la kalau nak...