Khamis, 9 Disember 2010

Bismarck... Finally...



Akhirnya... My Bismarck dah nak siap... hehehehehe... cuma tinggal barang kecil jer yang aku tak lengkapkan... Puas hati rasanya... Cuma, aku order saiz yang terlalu kecil, memang susah betul nak pasang... Aku budget besar, rupanya saiz 1 : 700 tu memang kecil sangat-sangat... Tapi, penghantaran kira cepatla jugak, cepat 5 hari dari tarikh yang diberitahu...


 Masa mula-mula buat, tension jugak, sebab masa nak fokus tu kena amik banyak masa, aku plak kat umah, tunggu anak tido baru la boleh keluarkan peralatan, hehehehe... So sehari dapat sejam dua jer... kalau ikutkan menda ni, nak kena spray lepas siap, emmm, aku ni dah la seni dapat cukup-cukup makan jer time SPM dulu, kekekeke... So, bab-bab kaler-kaler ni, biar la dulu...


Ni gambar time aku tengah tekun buat, time anak aku tido... Bini pun tak leh kacau aku, kekekeke... nanti lepas siap semua, boleh la aku display kat almari buku umah aku... Apepun, aku memang puas dapat Bismarck nih... Dah masuk berbelas tahun tunggu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la kalau nak...