Ahad, 13 Jun 2010

Group B : Argentina 1 vs Nigeria 0...


Akhirnya, sampai jugak game Argentina... Rindu nak tengok Maradona, duk tepi padang pun tapi sentiasa menarik perhatian dengan gelagatnya... Semangat bola dia still macam dulu, still keanak-anakan...


Argentina menang 1-0 aje jaringan Heinze... Tapi boleh tambah 4 5 gol kalau bukan kerana keeper Nigeria tuh... Memang top form... Messi saje 3 4 kali dia dapat buat blocking... Tapi Nigeria pun sedap, serangan dia berbahaya lebih-lebih lagi, dua striker kembar dia, Yakubu-Obafemi Martin tuh...

Aku dapat tengok second half jer sebab ada Dinner opis aku tadi... Game Korea Selatan vs Greece tak dapat tengok, huhuhuhu...Korea Selatan 2 Greece 0... Good job Korea, jadi team pertama menang dalam WorldCup 2010 nih... Aku tak tau nak sokong mana antara Nigeria & Korea nih... Korea pasukan Asia, tapi nigeria aku suka sebagai wakil Afrika ke next round... Greece, aku rasa peluang dia dah malap, pasni bertemu plak Nigeria & argentina yang jauh lebih efektif dari Korea...


Gambar bawah ni, game Group A : France vs Uruguay... Seri 0-0...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la kalau nak...