Selasa, 21 Ogos 2012

RayA!!!! 2012!!!



Assalamualaikum...

RAya dah... masuk hari ke-4... Fuuhhhh... Walaupun tahun ni tak banyak dapat pegi beraya macam tahun lepas... Tapi seronok jugak, first time beraya dengan 4 orang... Tambah baby FeeFa Syamila, seorang lagi perempuan dalam family aku ni... 


Raya pertama di Balok & umah aku sendiri la di PSJ, sungai karang... Raya pertama sempat 2 3 orang umah tok sedara aje... Tengahari balik ke umah, tido tak sedar diri sampai pukul 5.30, tu pun bini aku kejut, bagitau abah aku tepon ajak pegi beraya Beserah, umah sedara ayah aku...
  
 

Malam, sedara mara datang umah, tak masak pun, tapi just makan nasi himpit dengan rendang aje... Tambah dengan KFC 2 bucket... hehehehehe...


Aku pelik sekarang ni, cepat betul pagi ke petang, tak sempat nak beraya ke umah sedar banyak-banyak... Tau-tau hari dah gelap, dah malam... Dunia makin tua, macam tu jugak aku... Huhuhuhuhu...



1 ulasan:

Komen la kalau nak...