Sabtu, 17 Disember 2011

Ikea...

Baru-baru ni aku gi Ikea... Dah lama nak pegi tapi tak berkesempatan, ni pun pegi sorang-sorang... Best gak tempat dia, banyak menda yang boleh beli, murah & design cun... ( hehehe cite macam xberapa suka je, padahal aku memang suka gila tempat-tempat gini, leh abiskan duit... kekekeke... parok...) aku memang obses dengan barang-barang umah... ade je nk beli, walaupun pegi kedai pasar mini dekat umah...

 Parking basement... 

 Aras 1... Tempat pameran...

 GEram tengok meja nih... Tapi bini lak sound, meja kat umah tu nak campak mana, kekekeke...

Nak cari katil baby, perghhh, nasihat aku, pegi ramai-ramai, jangan bawak anak. kekekeke...

bahagian Baby...Aku amik katil biru tu... (belakang katil pink ni)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la kalau nak...