Sabtu, 13 Ogos 2011

HTAA...

Puasa kali ni, banyak dugaan pada aku... baru masuk minggu ke-2 puasa, aku disuspek denggi, MC seminggu... Tak kena tahan, tapi badan aku tak larat sangat, minggu ke-2 puasa ni la paling teruk, sakit urat pungung dan sendi... Demam tak seberapa sangat pun...Tapi, syukur sebab aku tak kena tahan pun, sebab platlet darah turun naik (5 kali amik darah), hari last check, jumaat baru ni, dah naik... stabil macam orang sihat punya darah...


Aku check darah kat HTAA, Kuantan...Dah lama (rasa tak pernah) pergi ke Hospital @ klinik untuk apa-apa urusan sakit demam aku selama ni... Tup-tup aku yang kena pegi cucuk, amik darah dan lain-lain... 

Tapi ape yang aku nampak, Nurse-nurse nampak lebih mesra dari dulu kala... Tahniah... Aku puas hati layanan dorang sepanjang ulang alik ke sana... Dah macam ada 1 tatacara @ prosedur dalam handle pesakit... Cara lebih sopan... Hehehehe, masa aku amik darah kat Denggi Bay, HTAA ni, semua pompuan, kekekekeke... Tuah badan...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la kalau nak...