Khamis, 2 September 2010

Laskar Pelangi...



Aku minat betul dengan irama dan lirik lagu kumpulan Nidji nih... Ya betul, kumpulan Indonesia... Walaupun pada orang lain mungkin tak sesuai untuk puji-puji orang seberang sana, tapi persetankanlah!!! hehehehe...

Lagipun, dalam posting aku yang dulu-dulu, aku dah nyatakan pendirian dalam bab hubungan Malaysia-Indon ni...Apepun, hayatilah lirik indah nih... Semoga kita happy semuanya... Jangan gaduh-gaduh, buruk benor orang dewasa gaduh... hehehehe... " Bersyukurlah pada yang Kuasa, Cinta kita di dunia..."

Aku sekarang ni tengah mencari DVD cite Laskar pelangi ni + tengah cari jugak buku novel Laskar Pelangi ni, nanti dah ada leh aku review kat sini (walaupun cite dan novel ni dah berzaman dah keluar market)... tungguuuuuu...



Mimpi adalah kunci
Untuk kita menaklukkan dunia
Berlarilah tanpa lelah
Sampai engkau meraihnya

Laskar pelangi

Takkan terikat waktu
Bebaskan mimpimu di angkasa
Warnai bintang di jiwa

Menarilah dan terus tertawa

Walau dunia tak seindah surga
Bersyukurlah pada yang kuasa
Cinta kita di dunia

Selamanya...


Cinta kepada hidup

Memberikan senyuman abadi
Walau hidup kadang tak adil
Tapi cinta lengkapi kita

Laskar pelangi

Takkan terikat waktu
Jangan berhenti mewarnai
Jutaan mimpi di bumi

Menarilah dan terus tertawa
Walau dunia tak seindah surga
Bersukurlah pada yang kuasa
Cinta kita di dunia


Selamanya...

Selamanya...

Laskar pelangi
...
Takkan terikat waktu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la kalau nak...