Ahad, 6 Jun 2010

My Home... Kenangan...


Emmm... Ni pic umah aku masa aku baru je kawin dan duduk asing dengan wife aku, 2 tahun jugak tak duduk bersama, wife keje kat Uitm Jengka, aku plak kat Kuantan, nasib baik la tak jauh mana nak balik hujung minggu... Time sebelum kawin, aku duk sorang-sorang jerr, pastu Yus joint duk umah aku, kebetulan dia baru je dapat keje kat Gebeng... So aku ajak la dia duk sekali, tak la bosan...

Rumah aku memang nampak kosong, sebab masa kawin tu, rasanya satu barang pun takde, keekeke... kecuali tv lama dan beberapa perabot kecik... Bila dah kawin, baru la start nak kumpul barang-barang rumah sikit-sikit... Bila tengok gambar lama-lama, huhuhuhu, kesian, tu jer yang aku ada... Tu pun nasib baik la Yus ada tv lebih canggih dari tv asal yang aku ada, nak alih suara pun tak lepas, kekeeke... Apepun, bersyukur la dengan ape yang ada kan!!! Tu pun nasib baik boleh jugak tengok tv, kat tempat lain, yang lebih susah ramai lagi...


Lepas wife aku dah duduk sekali bulan 7 tahun lepas, baru aku beria sikit cari barang rumah... So sekarang rasanya dah takde nak beli apa-apa dah, yang basic semuanya dah ada, macam peti, mesin basuh, katil dan tv... Cuma sekarang nak cari rumah sendiri la plak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la kalau nak...