Isnin, 26 April 2010

Pegi Stadium...




Hari ni,ada selection olahraga & balapan antara staf UMP (orang rumah aku)... Dia tak joint pun, tapi uruskan makan minum Unit Keselamatan UMP... So aku pun kena la ikut, pagi-pagi buta Damia kena mandi... Hari ujan masa kuar, tapi kejap je... panas balik masa sampai kat Stadium...

Dari pukul 8 sampai la pukul 1 duk situ... Sambil-sambil tengok selection tu, dapat la tengok balik stadium kebanggaan Pahang nih... Rasanyer baru aje cat setahun 2 yang lepas, dah berlumut balik... Tak berapa nak dijaga sangat... Bini aku tanya, "sape yang mentain stadium ni? teruknyerr? MPK?" aku jawab, bukan! Tapi aku pun tak sure sape sebenarnya yang jaga!!!



Lampu pun banyak pecah, malam tadi masa tengok Pahang lawan Kedah, rasanya makin suram jer cahaya lampu limpah, tak macam dulu... Speakernya plak sound pecah tahap gaban... Tempat wartawan buat liputan, meja, emmmmmm, berkarah sekali!!! Aku wat kesimpulan sendiri jerrr, Malaysia ni terlalu jauh lagi nak sampai ke tahap 'World Class Facilities, World Class Maintenances'... Cuma yang ada, 'World Class Facilities & after 3 month, leaking here & there, everywhere'... Kekekekeke...

Banyak jugak pic aku amik, tapi nanti aku up bawah tajuk Pahang FA lak... Tak tau la bila tuh... kekekeke...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la kalau nak...