Selasa, 13 April 2010

Korea... Part II...


Nama jalan kat Hotel Reinassance nih senang je nak ingat, ingatkan ibukota Iran, Tehran... hehehehe... Taheran... Tapi jangan silap, bukan 1 jalan jer, jalan kecik2 pun nama Taheran no. 1 sampailah ntah ke berapa... Salah satu lorong, sesat lerrrr..


Pic kat atas ni masa aku kat subway nak pegi ke Nangdaemon... pasar beli belah pakaian... Subway dia compleks, jauh lebih compleks dari bandaraya KL kita... Memang pening kalau tak tengok peta & tgok betul2 nama & no. stesen subway nih... Aku mintak staf pelabuhan Thailand tunjukkan mcamana nak pegi, pastu kitaorang split... ikut arah masing... aku pun ikut dan jer la... janji jangan balik sbelum malam, kekekeke... takut, ada hantu malam2... hehehe...


Oleh kerana kesuntukan masa, masa dah sampai kat area pasar ni, jalan mcm lumba lari 200 meter, kekeke... memang main amik je yg mana sempat... Lagipun, terlalu banyak pilihan, mula la aku pening... last2, bnyak jgak mende yang tak terbeli...


pastu, terus naik tren balik... On the way tu, aku turun plak kat COEX Mall, pusat konvensyen terbesar di Seoul... Memang banyak tingkat la, kalau bynk duit & sape2 yang jnis suka pakaian trendy ni, leh la datang... awek2 korea pun ramai gak... kekekeke...



Aku ingat nak singgah kat area stadium plak, tapi dah mlam sngat dah, aku plak dah xlarat, sejuk... balik2 tu, turun dari train... leh plak salah exit... huhuhuhu, dah ler lebih kurang jer rupa bentuk bangunan...

Aku buat Citibank sbgai batu tanda kuar dari subway, tapi rupanya2, setiap exit yang ada pada subway area ni, semuanya ada bangunan Citibank... cit... jauh pakcik berjalan... huhuhuhu... tanya orang korea, sepatah haram tak tau b. inggeris... Last2, patah balik, muhasabah diri jap, smbil tgok peta besar tak cara dah kat orang2 yg lalu lalang tuh, hehehehe...



2 jam jgak ler sesat area situ... Lama sebab aku jalan straightttt jer... dah agak2 tak jumpa, patah balik, jalan lg straightttt, cukup 4 penjuru... kekekeke... Last2 jmpa jugak... Malam tu tanpa ragu2, tidor paling indah dalam idup, letih gilerrrr...

K, pasni aku cite pasal program Port MIS tu plak & perjalanan balik...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la kalau nak...