Rabu, 24 Mac 2010

Ape cite???


Lama tak update blog... bkan ape, kat umah, line broadband dah xbrapa ok mcm awal2 beli dulu... tak larat nak tggu loading 1 page, lama gilerrrr...

lagipun, facebook ada... jarang dah bukak blog aku nih, tapi still hari2 tgok... emmm, tgok je la... hehehe... Aku nak tukar layout blog ni, tapi banyak lak kejenyerr, pasal buat template sendiri, xmatching dengan blog template yang disediakan... maknanyerr klau aku tukar, banyak la benda hilang dalam blog sedia aku skrg nih... so biar dulu laaa blog huduh aku nih... ada masa bnyak skit, leh la start buat...

Ape sedang blaku dalam dunia kita skrg yek??? aku tak leh nak fokus skrg nih, berita pun dah jarang tgok... kat tenet pun dah jarang masuk blog2 @ web politik... klau tau pun, headlines je la utk stiap berita... paper pun aku skrg dah kurang beli, wlupun kat area opis... sejak ada kiosk kat bawah opis tuh, dah xkuar makan jauh, so xbeli dah lerr paper... Banyak tertinggal pkembangan dalam & luar negara nih... Sebab tu rasa kosong jerrr skrg nih... dah jadi tabiat mmbaca & nak tau pkembangan psekitaran...

Aku teringin nak duk lama2 kat kedai buku, tp skrg ni susah nak dpt peluang cmtu, lbih2 lagi klu kuar dengan anak bini, xdan nak tgok lg buku2, dah terkejar anak aku yang sorang nih... Hari tuh dah nak tangkap 1 buku mnarik kat MPH megamall, tp time bbaris nak bayar, tiba2!!! boleh plak kedai buku tu terbakar!!! eeemmmm, tpksa la tinggal buku tu & blah terus...

Emmm... tadi xde idea nak tulis kat blog ni, tp bnyak plak ilham masuk... hehehehe... bnyak jugak nak mgomel, tapi teringat 1quote mernarikl dm filem American History - X :-

"A : There was a moment... when I used to blame everything and everyone... for all the pain and suffering and vile things that happened to me, that I saw happen to my people. Used to blame everybody. Blamed white people, blamed society. I didn't get no answers 'cause I was asking the wrong questions. You have to ask the right questions.

B : Like what?

A : Has anything you've done made your life better? "



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la kalau nak...