Ahad, 2 Ogos 2009

Campuran...


Emmm... Minggu ni, ada bberapa perkara baik & buruk berlaku... Antaranya ;-

  • Damia kena bintat2, banyak giler plak tuh... Start hari rabu...
    Lepas keje hr jumaat, aku & wife decide balik ke Jengka sbb keadaan Damia makin teruk lepas amik dari umah mak sedara aku (ngasuh)... Ingat minggu ni xnak balik lg... Banyak lg xsettle sejak wife & Damia duk sekali bersama... Jmpa Doc, emmm, maybe 'Alahan'...


  • Budak Opis & sama department (Khidmat Korporat), Hafiz mlangsungkan perkahwinannya dgn gadis pilihan pd 1 Ogos 09 (sabtu br ni la...)
    Kenduri Hapiz tu, terpaksa la aku tak pegi, sorry apiz yek... siang sabtu tu, aku gi bwak klinik skali lg & buat air tawar... Anyway harap bahagia hingga anak cucu...

  • Kak Gee (jugak 1 opis & CC department aku), telah kehilangan 2 anak sekaligus pada hari sabtu (mlm sabtu) sbb eksiden di area Beserah...
    Pagi sabtu tu jugak, aku baru tau Kak Gee kehilangan 2 orang insan tersayang (masuk paper Harian Metro & Berita Harian Ahad)... Eksiden rantai motor putus & mereka tercampak ke parit... Aku betul2 ralat, sbb tak tgok hp awal2... Kak Su mesej pukul 3 pagi, 4 pagi & 6 pagi... Aku plak cuma baca mesej hp pukul 9 pagi... Bila call, diaorang dah nak kebumikan jenazah... Simpati pada Kak Gee, hilang 2 orang sekaligus... Ihksan & Lokman... Semoga roh mereka sentiasa dicucuri rahmat...

    Kak Gee sebelum ni pun, kehilangan suami... Anaknya yang meninggal tu, anak ke-2 & ke-6 (drpd 7 orang)... Aku datang mlawat hari ni tapi Kak Gee plak xde, pg hospital, maybe ada 1 2 urusan dia nak selesaikan... Dengar kabar, Kak Gee langsung tak menangis... Semoga Kak Gee sentiasa tabah... Kalau la ni berlaku kat aku, tak tau la cmner aku nanti...
Minggu ni, semua plan xjadi, maybe la ada hikmah...

1 ulasan:

  1. Salam.

    Anda seorang footballer?
    Sama opis ngan haji Puzi, Madi, Shukri and hidhaan?

    BalasPadam

Komen la kalau nak...