Isnin, 13 April 2009

Family Day LPKtn...


4hb April 2009, Sabtu... Lembaga Pelabuhan Kuantan buat Hari Keluarga di Swiss Garden Resort & Spa... Dah 4 tahun sejak kali last opis aku wat Family Day nih... & ni jugak first time buat aku...



Aku bertolak dari Jengka pukul 6.30 pagi dgn anak bini... Sampai dalam pukul 9 pagi... Tengok2 orang dah penuh dah... Semua pakai baju biru... Meriah jugak la, ingatkan xmeriah pasal staff dalam 40 orang je, so kecik la kot family day ni dr segi jumlah orangnya... tapi ramai jugak... anak2 staf pun besar2 belaka...


Damia plak, awal-awal dah ngamuk sebab dalam keta tak tido... Tapi terpaksa la dia layan mak ayah dia nih kat tengah2 panas pantai Swiss nih...
Macam2 game, tapi masa suntuk, so tak semua game dapat jalan...



Dalam pukul 1, kitaorang pg ke dewan makan, masa tu la Damia terus tido, pasal dalam aircond... Masa tu jugak, hadiah2 dibagi... Sape anak ramai, seronok laaa, permainan semuanya leh tahan mahalnya... Aku dapat beg kasut Adidas, Bini aku dapat tuala je, huhuhuh...




Balik dari family day, aku sekeluarga tlentang tido kat umah... Bangun2, badan dah tak sedap, rasa nak demam plakkkkk...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la kalau nak...