Ahad, 25 Januari 2009

Liga Super TGC v. 3...

25hb Jan 09, Ahad... Hari ni la tu... Akhirnya berjaya jugak kejohanan ni berlangsung!!! Ada 2 3 orang tak dapat sertai last minute termasuklah Kapitang team aku, Sani (anak masuk hospital kena kuning) & Safsalas...

Tapi nasib baik ada lagi pengganti2 bidan terjun... So tak la terasa sangat pun... Ada significant kjohanan kali nih, tanpa geng-geng KL pun, kejohanan tetap meriah & dapat sambutan, at least 1 kebanggaan laa... Memang seronok kali nih walaupun aku tak menang apa-apa!!! Terima kasih kepada penganjur kejohanan & urusetia yang setia & semua player yang hadir...


Team aku, Kemunting Antler's (KA) hanya dapat tempat ke-5 dalam liga & tak layak untuk ke Piala, huhuhuhu... First time la aku tak layak! Tapi KA beraksi baik cuma takde striker yang betul-betul striker, memang payah nak dapat goal... Kitaorang Menang -1, Seri -3, Kalah -1... Cuma, at least aku dapat jugak la stop bolos banyak sangat, just 5 goal aje, kira OK la tu...

PG score 2 goal... Hehehe, celebrate giler-giler punyerr... Adik pun main ok, banyak buat gerakan, Amilin plak rajin turun bawah bantu, Benjo pun walaupun lama tak main, tapi still nampak kehandalannya mengawal bola, Ayo walaupun ada 2-3 mistake kali nih, tapi berjaya score goal (keeper tuhhh)! Keseluruhannya, team KA ni memang ada peluang sebenarnya, tapi nasib tak menyebelahi kami, terkeluar dari ke Liga kerana beza jaringan aje... Tahniah kepada PG, Amilin, Adik, benjo, Ayo & juga Sani...

Team Ubai Red sapu bersih kali kedua-dua acara! Hulk maintain penjaring terbanyak lagi buat kali ke-3 berturut-turut... Keeper terbaik, Muhsin... Rasanya Muhsin 2 kali berturut-turut dah menang nih...

Aku bawak Damia & Ja sekali hari nih... Damia 2 3 kali jugak la tido,hehehehe... terpaksala layan ayah dia main...

1 ulasan:

  1. Keeper Terbaik Muhsin arr bro...
    Gambor mana? up la weh...

    BalasPadam

Komen la kalau nak...