Khamis, 22 Januari 2009

Kereta :- Buat Report...


Hari ni, memang meletihkan... masuk keje, meeting Bahagian Khidmat Korporat... Lebih kepada perbincangan Sasaran Kerja Tahunan... IT punya sasaran, aduhai... banyak giler nak kena kejar nih....

Dengan meeting ICT LPKtn, JPICT MOT, sistem-sistem baru (ada la 3-4 bijik)... Memang tahun ni pack
giler-giler punyaaa... Cabaran untuk aku yang baru setahun jagung nih, maklumlah dalam bidang keje aku ni, banyak libatkan meeting & documentation!

Pas abis je meeting, sambil isap rokok kat luar, tnya member-member macamana nak buat pasal eksiden semalam....


Pastu aku kuar, pegi ke JPJ, aku renew Driver Licence aku,
sebab lesen "P" aku dah pun hampir tamat, hari sabtu nih (24hb 1 2009)... Fuhhhhh... Then, peg plak opis adik aku, last-last bawak dia ke Balai Polis sekali... Ingatkan nak buat report langgar lari jer, pikir-pikir, tak payahla, cakap je la hal yang betul... Kira tangung je la ape yang nak jadi...

Buat report pukul 3.30 ptg, tapi settle pukul 5.30 ptg, bapok la lamanyerrr nak tunggu ke SM dia "sarjan ape ntah, polis trafik la kiranyerr"... Dia datang, amik gambar 2 3 keping, then bagi kompaun... Abis cite... kena la RM 300.00...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la kalau nak...