Jumaat, 9 Januari 2009

6 Bulan...

Anak aku, Nurul Damia Syamila dahpun genap 6 bulan pada hari ini... Makin sihat Damia sekarang ni... Tapi, sayang tak dapat bersama dia & tgok dia membesar tiap-tiap hari... Tengok tak tengok, hujung minggu aje la...

Dia lahir pada 9hb Julai 08, Hari rabu 4.30 petang... Ja mula sakit-sakit hari selasa & dia MC sebab rasa tak larat... Tapi still ok lagi la... Sampai la malam, pukul 8-9 mlm, ngadu sakit perut lagi... Tapi tak kasi aku balik lagi, dia kata takde apa-apa kot... Kebetulan plak malam tu aku & Y
us tengah buat webpage untuk Hari bertemu pelanggan LPKtn sampai pukul 2.30 pagi... Elok aje dah siap-siap nak tido, bini aku telepon suruh balik terus... Aku pun ape lg, terus kuar rumah pukul 3 pagi...


Then, pukul 5 pagi aku sampai terus antar bini aku ke hospital jengka, dia kena tahan... dalam pukul 10.30 pagi aku pegi balik ke hospital (tak tido lagi)... tunggu sampai 3ptg baru wife aku masuk ke wad bersalin... huhuhu... pukul 4.10 petang Ja selamat lahirkan anak perempuan... Aku masuk sekali masa tu tengok... Lega betul lepas dengar suara baby menangis... bergenang air mata!!!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la kalau nak...